BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 5, 2010

takde keje...

Sunday,05 December 2010,

Assalamualaikum..
semangat nak berhenti keje semakin membara..ahahhaha...tapi dlm aku sibuk2 nak brenti keje..natrah dulu yang bg notis..ahahha ape kes?dia dah dpt keje lain..sbg kerani kat tmpat timbang buah..senang orang nak dpt keje kn??aku dulu punya la susah..hehhehe..dah mmg bukan rezeki..lorh...

hampa sekali lagi bile buka laman web kementerian..xde lagi khabar angin..khabar ribut taufan tntg interview aku tu..bkn pe..saje je nk jd x sabar..ahahahha..hari ni xde bnda yang menarik pun berlaku..even xde mamt encem or minah cantik yang datang dlm idup aku or lalu dpn kdai aku..bluwek boring betul sampai nak termuntah...

hurm..dapt gaji terus blnja sakan..ingat murah ingat la sakan..hehhehe..beli itu ini..dah abes rm50..bg parents rm100..heheheh..biar diorg rase sket duit aku..lalallal..tapi mcm hujung bulan buruk siku kau ni..mintak balik kalu dah tersepit..ahahhaha..

esok aku ada big plann..hehheh..opps jgn salah sangka..bukan nak g bwt bnda yang bukan2..sampai hati berpikiran negatip..hheheh..esok cuti..yea2 cuti..hehheh..esk aku kna bwt bnyak bnda..g ASB..bwt buku yang hilang..g mydin shopping..g growball main bowling sesorang..sedeynya..g old town..mkn sesorang...huk3 lagi sedey..kalu x hujan ingt nk g tc lyn perasaan..hurm..harap2 semua berjaln dgn lancar..amin..



0 comments: