BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 20, 2010

Perasaan Yang Entahlah

Monday, December 20,

Assalamualaikum..

hidup masih berjalan seperti biasa..checking laman web kpm dah menjadi hobi rutin sejak akhir2 ni..tapi as usual..naik tua menunggu xde jugak keputusan..tapi pagi tadi ira antar vmsg ckp dah blh cek..OMG..aku bru je naik rehat..salah aku jugak..xcek phone awl2..huhuhu...terpaksa la menanti penuh debaran..sampai nak mkn pun dah xlalu..huhuhu..ni dah kes berat..ada lagi cara..suruh c faizal cek..hati berbunga2 edelwise bile dia setuju..tapi hampa..hujan lebat lak..dia xleh nak kuat..aduh..terpaksa la jantung ni berdegup laju..hujan masih lagi mencurah..nakkuar x leh..ades..line kat umah plak bkn blh harap..terpaksa tgu hujan berhenti..

at last..setelah bersusah payah bermain dgn perasaan..berjaya jugak aku menempatkan diriku kt cc cina gelap ni..dengan penuh debar aku berdoa..moga2 berjaya..alhamdulillah..mmg aku berjaya..pastu aku terus update kt fb..tgk yg lain pun berjaya..syukur..tapi pas aku tau jer aku berjaya..terus aku mcm xde perasaan..hurm..slalu g2..gembira xlama pun..dah mmg g2..redha jer la..tapi yang aku pasti..ni anugerah terindah dari Illahi..aku sgt2 bersyukur..biar la aku nye perasaan kejap jer..hgarap2 aku dapat posting dgn cepat dan dekat dgn umah..amin..sebelum hujan mencurah lagi..aku kna balik dulu..

2 comments:

Ierasz Cik Ira V~,^ said...

Tahniah syahhh..we made it!!!

Anonymous said...

erm . insyalah ..awk dapat tempat post yg paling dekat ..
sebelah umah jer.
erm ,,,